تحویل 150 هزار مسکن مهر پرند و پردیس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دو شهر جدید پرند و پردیس در نزدیکی تهران بیش از 188 هزار واحد مسکن مهر را به خود اختصاص داده که طبق وعده مسئولان قرار است تا پایان سال بیش از 150 هزار واحد نیمه تمام این دو شهر به متقاضیان تحویل داده شود!

 

در حال حاضر 93 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس و 95 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند درحال ساخت است که طبق وعده وزیر وقت راه و شهرسازی واحدهای نیمه تمام تا پایان سال باید به متقاضیان تحویل داده شود.

برنامه ساخت 93 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دو مرحله درنظر گرفته شد که در مرحله اول آن از 13 هزار واحد 6500 واحد افتتاح و به متقاضیان واگذار شده و قرار است مابقی واحد‌ها تا پایان برنامه‌ مشخص شده تحویل داده شود. در مرحله دوم نیز ساخت 80 هزار واحد دیگر در پردیس از سال گذشته آغاز شد که باید از نیمه دوم امسال تحویل این واحدها شروع شود.

همچنین در شهر جدید پرند 95 هزار واحد مسکن مهر توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی درحال ساخت است که تاکنون 25 هزار واحد افتتاح شده و مابقی نیز طبق وعده مسئولان دولت دهم باید تا پایان امسال آماده و واگذار شود.

براین اساس دولت جدید باید 70 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر شهر جدید پرند و 85 هزار و 500 واحد در شهر جدید پردیس را تکمیل و به پیش خریداران تحویل دهد اما آنچه مهم است اینکه آیا تحویل بیش از 150 هزار واحد تا پایان سال امکانپذیر است؟





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهرپرند، قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،قیمت زمین،تجاری در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 28 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');